Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres sklepu: e-price E.Gierczak 1a 75-333 Koszalin. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon, wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY (POBIERZ) . oraz gwarancję ( jeśli była dołączona do towaru ). Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przelewem bankowym na rachunek klienta. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej towar zostaje odesłany do klienta po uprzednim pokryciu przez klienta kosztu wysyłki.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta.

Jesteś tutaj:
[No JavaScript support]