Regulamin sklepu

Sklep internetowy, działający pod adresem www.red-box.pl, prowadzony jest przez firmę e-price Wojciech Kubacki z siedzibą w Koszalinie przy ul. Emilii Gierczak 1a, na podstawie wpisu numer 37987 do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Koszalina.


1. Zamówienia przyjmowane są poprzez:
- sklep internetowy www.red-box.pl
- telefonicznie, pod numerem: 801-011-193 lub 222-282-193
- mailowo
- serwis Allegro.pl pod loginem: www_red-box_pl

Zamówienie musi zawierać poprawny adres dostawy, telefon oraz adres e-mail. Zaraz po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, potwierdzającą jego złożenie.

2. Realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie jego złożenia (dot. płatności przy odbiorze), bądź w momencie otrzymania wpłaty (dot. płatności z góry), zgodnie z wyborem formy realizacji przez klienta.

3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
a) przelewem bankowym na konto sklepu
b) szybkimi płatnościami platności.pl
c) szybkimi płatnościami paypal.pl
d) przy odbiorze - należność pobiera listonosz lub kurier;
e) kartą kredytową

4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania zamówienia do pakowania.
Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny pod numerem tel. 791-161-354 oraz kontakt mailowy.

7. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

8. Koszty dostawy towarów ustalane są według ich wagi: TABELA KOSZTÓW. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

9. Termin realizacji zamówienia dla towarów dostępnych w magazynie wynosi 24 - 48h od zaksięgowania wpłaty bądź wyboru przesyłki pobraniowej, natomiast dla towarów o statusie dostępności "na zamówienie" w terminie podanym na stronie produktu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

10. Termin otrzymania przesyłki = termin realizacji + przewidywany czas dostawy

Przesyłki dostarcza:

Poczta Polska - przesyłka pocztowa, czas dostawy ok. 1 - 5 dni
Kurier DPD - przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy

11. Zwrot towaru.
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów używania oraz uszkodzeń. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu zabezpieczeń oraz zniszczeniu pudełka.
Zwracany towar należy odesłać pod adres sklepu: e-price E.Gierczak 1a 75-333 Koszalin (sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem).
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon, wypełniony formularz zwrotu oraz gwarancję ( jeśli była dołączona do towaru ). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

12. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
W przypadku skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy klient powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową pod adres sklepu: e-price E.Gierczak 1a 75-333 Koszalin. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon, wypełniony formularz reklamacyjny oraz gwarancję ( jeśli była dołączona do towaru ). Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przelewem bankowym na rachunek klienta.
W przypadku reklamacji nieuzasadnionej towar zostaje odesłany do klienta po uprzednim pokryciu przez klienta kosztu wysyłki.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora klienta.

13. Uszkodzenie towaru w transporcie. W przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki przez przewoźnika przesyłki firma e-price zwraca wpłatę lub wysyła towar ponownie. Fakt otrzymania uszkodzonego produktu należy zgłosić drogą mailową bezzwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Do wiadomości należy załączyć zdjęcie potwierdzające zaistniałą szkodę. W przypadku dostawy towaru firmą kurierską konieczne jest sprawdzenie w obecności kuriera, czy przesyłka (opakowanie i zawartość) jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak części towaru, należy spisać protokół reklamacyjny. Odpowiedni formularz posiada kurier dostarczający przesyłkę. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego towaru.

14. Zaginięcie przesyłki.
W przypadku niedostarczenia przesyłki firma e-price zwraca dokonaną przedpłatę lub wysyła towar ponownie, po potwierdzeniu zaginięcia przesyłki przez przewoźnika. Reklamację składa firma e-price na wniosek (zgłoszenie faktu nieotrzymania paczki) zamawiającego. Czas rozpatrzenia zależy od przewoźnika wykonującego usługę dostawy towaru.

15. Dane klientów są bezpieczne. Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych", zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych naszych Klientów. Zgodnie z zapisami ustawy Klient ma prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania ich usunięcia z naszej bazy danych. Dane osobowe nigdy nie będą udostępnione żadnym osobom lub podmiotom trzecim i służą wyłącznie do prawidłowej realizacji zamówień dokonywanych w naszym sklepie.

16. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby firmy e-price.

Zaloguj się...

e-mail

Newsletter

Informacje o nowościach i promocjach

Statystyki

Gości on-line: 148



Polecają nas

© 2008 - 2017 red-box.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklepy internetowe i-Sklep
[No JavaScript support]