Częste pytania

Ostatnio wiele słychać o fikcyjnych sklepach internetowych, czy na pewno nie zostanę oszukany(ana)?
Jesteśmy zarejestrowaną, legalnie działającą firmą płacącą podatki. Kupując u nas mają Państwo pewność legalnego pochodzenia towaru oraz pełne bezpieczeństwo transakcji. Pełne dane firmy znajdą Państwo na stronie: O firmie .

Jaki jest koszt wysyłki przy zakupie kilku towarów? Koszt wysyłki zawsze zależny jest od wagi towarów. W opisie każdego produktu, w tabelce na dole podana jest waga do wysyłki. Przy większych zakupach należy zsumować wszystkie wagi produktów. Na podstawie wagi całości można już określić koszt wysyłki - TABELA KOSZTÓW. Drugim sposobem jest dodanie interesujących nas produktów do koszyka, a ten sam policzy wagę i koszt wysyłki zamówienia.

Jak dokonać płatności na konto? Jeśli nie posiadają Państwo własnego konta w banku wpłaty można dokonać w każdym dowolnym banku. Jeśli jednak nie chcą Państwo płacić prowizji za przelew proszę dokonać płatności w PKO BP na nasze konto w Inteligo. Proszę unikać wpłat na poczcie - znacząco wydłuża to całą transakcję.

Co wpisać w tytule przelewu? W tytule proszę podać numer zamówienia w naszym sklepie.

Chciałbym otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w zamówieniu. Proszę wówczas zalogować się na swoje konto i dokonać zmiany adresu w zamówieniu.

Chciałbym odebrać towar osobiście. Jest to możliwe lecz prosimy o uprzedni kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Skąd będę wiedział o etapie realizacji mojego zamówienia? O etapie realizacji zamówienia można dowiedzieć się po zalogowaniu na swoje konto w naszym sklepie.

Kiedy otrzymam zamówiony towar ? Termin realizacji zamówienia dla towarów dostępnych w magazynie wynosi 24 - 48h od zaksięgowania wpłaty bądź wyboru przesyłki pobraniowej, natomiast dla towarów o statusie dostępności "na zamówienie" w terminie podanym na stronie produktu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.

Minęło już kilka dni od wysyłki towaru a przesyłki wciąż nie ma. W tej sytuacji bardzo proszę sprawdzić na poczcie czy przesyłka nie czeka na odbiór, często zdarza się, że listonosze nie zostawiają awizo do odbioru przesyłki. Jeśli na poczcie przesyłki nie będzie, proszę do nas napisać. Reklamację niedostarczenia przesyłki możemy złożyć dopiero po 14 dniach od wysyłki. Termin rozpatrzenia reklamacji przez pocztę to ok. 30 dni.

Zapłaciłem za towar już dawno a status zamówienia nie został zmieniony na wysłane. W tej sytuacji proszę do nas napisać podając wszystkie szczegóły dotyczące płatności.

Czy otrzymam fakturę lub paragon ? Tak oczywiście wystawiamy zarówno paragony jak i faktury vat.

Skąd tak niska cena towaru ? Jesteśmy importerem części oferowanych przez nas towarów. Towary trafiają do nas bezpośrednio od producentów, omijając tym samym gęstą sieć dystrybucji.

Kupiłem towar, ale się rozmyśliłem. Co teraz? W takiej sytuacji proszę do nas napisać maila. Anulujemy transakcję.

Otrzymałem towar, ale nie jestem zadowolony. Klient ma prawo zwrócić zamówiony, pełnowartościowy i nie noszący śladów używania towar w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.

Towar dotarł do mnie uszkodzony, co zrobić ? W takiej sytuacji proszę do nas napisać. Sprawa zostanie natychmiast wyjaśniona.

Zaloguj się...

e-mail

Newsletter

Informacje o nowościach i promocjach

Statystyki

Gości on-line: 151



Polecają nas

© 2008 - 2017 red-box.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklepy internetowe i-Sklep
[No JavaScript support]